Sunday 26 March 2017

LIFE OF A CORPER EP10

DID YOU MISS EP9

Episode 10
As I reach Mrs Ann address, I call am for
phone
naim she come gate come carry me go
inside. Nice
compound, nice house with beautiful
interior. As I
enter Parlor, the first thing wey I look for na
family pictures (omoh, I need to know
whether
she get akpu-obi sons wey go beat me to
death if
them get catch me dey do nonsense with
their
mama).

I see picture of she and her husband Then
three
grown up girls. She no get any sons. Thank
God!
Make I worry about her husband (at least
him go
Don old small, so I fit blow am run if yawa
gas).
Meanwhile her friend wey bin visit her dey
parlor
with us. We greet. Na Only the two of them
dey
house.
“Ma, where is everyone?”
“Two of my girls are married, the last one
went
for a birthday party”
Hurray!!! Nobody dey around.
Wait oh, make I no happy yet. What of her
husband?
“Ma, what about daddy?”
“Oh. He went for a seminar abroad”
No wonder this woman dey wear designer
clothes
and perfumes come school.
She offer me beer. I dey sip am as We dey
watch
Dstv (african magic). Around thirty minutes
later,
her friend begin dey go. Thank God! Ah ah I
Don
dey wait tire na.
She see her friend off, con come inside. Na
now I
come look Mrs Ann well. Jizos! She wear
black
leggings and sweater top. Boy! See nyash!
Live
and direct. No film trick.
She look me, I focus like say I dey look TV.
She
smile, waka go front of TV, shift her sweater
top
go up then come begin dey twerk her nyash.
I sure
say she no wear pant, her nyash just dey
shake
like mad.
Chai! If say my p---k get mouth, e for shout
“I
go explode oh!!!”
Wetin I go do? My mind say make I go rock
am
as she twerk. My other mind say make I
relax
there.
Next thing, she waka come where I sidon
come
dey rub her big nyash for my p---k, slowly.
If say
no be nyash heavy like this, my leg for Don
break
oh. Omoh the nyash soft die.
As she dey rub am, I carry my hand dey rub
her
to’to, fat and soft puss’y lips. (Omoh na
heaven
be this I swear. If to say na so heaven dey,
I for
no sin again. Wait oh, no se’x for heaven oh,
chai! God abeg try look into the matter
abeg.)
Then she stop the show, stand up.
She come dey tease me.
“Corper Corper, you will pay oh”
I say “yes ma”.
We laff (as usual, my laugh na fake)
She say “keep watching tv, let me go and
shower,
I’m coming”……
By now, the alomo wey I drink before I
comot for
house come begin dey high me….

NEXT EPISODE

No comments:

Post a Comment

Trending on KOB