Sunday 26 March 2017

LIFE OF A CORPER EP14

DID YOU MISS EP13

Episode 14
I sidon, stretch my leg for bed, relax my back
for
wall. Her outfit make sense: hot mini-skirt
(her
nyash wan tear the skirt!) and one multi
color
shirt. We come dey jist about how she
mistake the
address and about relationships. 10 minutes
Don
dey go, we still dey chat. I kon tell her say
make
she kon sidon with me 4 bed.
She say:
“No, I’m okay here. I didn’t come for that”
I laff. Naija girls dey funny me sometimes.
Something wey we Don discuss for phone
finish
naim this girl Don come here dey form
Rihanna.

“Ok. What would you drink?”
“Nothing. I will soon be going”
My head spark! whaat!?
I ask her:
“So you didn’t come to see me na?”
“Its not like that”
Bla bla bla. She just dey blab say I go take
her
like cheap babe if we straff. She say make
we
wait till another time. As she dey talk, I just
quiet they listen. As she talk finish I say “no
problem” I continue dey watch videos for
laptop.
Silence kon dey, then She start to press
phone.
After like 5minutes she say:
“I’m going o”
“No problem, take care”
“Won’t you see me off”
“I can’t”
“Why?”
“Nothing”
She stand up carry her bag dey waka go
door. I
look her nyash. Oboy this girl nyash too big
for
her slim frame. As she reach door, she turn
look
me, I focus on the laptop like say I no send
her.
She open door, wait like 10seconds, close
am back
kon sidon near me for bed. She say:
“What’s do you want from me?”
Million dollar question!!!
I kon look her like policeman wey catch
thief.
Then we laff. She kon lie down 4 my leg. I
bend
over begin kiss her upside down, put my
hand
inside her bra, then dey smooch her bo’obs.
She get succulent lips and she sabi kiss, as
we dey
kiss she dey use her fingers dey play with
my
earlobes. like 3 minutes Later, I begin play
with
the lining of her bra, she understand my
intention, she position well then I remove her
top
and bra.
She carry my head bury for her b----t then I
begin they suck one while I smooch the
other one.
She say:
“This is what you want abi”?
I nod my head still dey suck her. Later I stop
begin lick her navel dey squeeze one nip”-
ple.
She dey breath fast.
I begin dey kiss around her ribs, chest, neck,
while i dey squeeze her bo’obs, she dey
enjoy am
but she never moan. I come dey put my
hand
inside her skirt dey smooch her thighs and
her
pu’ssy through her pant. Later I tell her:
“You need to Remove your skirt”
She look me come say:
“You should remove it yourself”
I unzip her short skirt keep for ground.
Remove
her pant, smell am like one kind expensive
perfume, then keep am for ground.
Omoh, time no dey to hang clothes,
temperature
Don too high. she laff.
“smelling my undies? that’s nasty”
“they should make a perfume from your
puss’y”
I smile. she laff kon tell me say I be slow
poison.
I begin kiss her for each of her legs down to
her
to’to area. I know say she dey wait make i
lick
her puss’y.
Then I kiss her cli’t, just once, she move up
small, I move up too, start to lick around her
cli-t then start to lick and suck her cli’t
like ice
cream.
She dey moan seriously, dey rotate.
I carry my other hand they squeeze her
breas’t
and dey rub her nipp’le gently. Omoh, she
begin
twist, I know say this girl dey heaven. I
continue
with more seriously, she no fit control the
sweetness so she grab the window
protector, they
squeeze am, they twist her big hips as she
dey
moan. Small time she scream:
“Stop! Stop! I want to pee”
I tell her.
“It’s okay. Pee in my mouth”
I kon dey finger her faster, dey rub the
g-‘spot,
while I con change the cli’t licking to slow
pace.
Sometimes I go put my full tongue inside
use
Bleep her small then lick the puss’y from
inside
out. She dey moan badly, dey tell me say
she go
so cu’m but 10 minutes pass she never
cu’m. Small
time

NEXT EPISODE

No comments:

Post a Comment

Trending on KOB